tisdag 28 maj 2013

Tillbaka på banan igen!


Ja jag kan ju inte påstå att jag varit en flitig bloggare den senaste tiden! Har hänt fruktansvärt mycket så jag vet inte var jag ska börja! Tänkte jag skulle ge er lite bildbomb på det som hänt med senaste tiden! ;)


Vi har undet maj månad hunnit med att ha fixardag. Där har vi pysslat med allt mellan ynde o lasses! ;) kändes det som! det byggdes staket hela gården blev krattad o avdammad det blev ny inredning i tävlingskiosken osv!
































Vi har även genomfört en tredagars tävling för stora hästar!


Frukost mammorna! ;)


























Nu har vi på ridskolan gått in på den sista veckan innan sommaren! Det har gått fruktansvärt snabbt o jag kan knappt tro att vi haft 21 veckors ridning redan o det snart är ridläger! vart tog tiden vägen?! ;) nu ska jag försöka ta mig i kragen o bli bättre på att hålla bloggen någorlunda uppdaterad! ;) Kram Bettan o Co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar