onsdag 5 mars 2014

Jessica utfrågad!!

Nu har jag varit på offer nr 2! Denna gången blev det Jessica! ;) hon ville banga ut såfort jag sa att sitt stilla ska jag ta ett foto.... O då skulle hon helt plötsligt ställa frågorna till mig istället! Jag sa att det går ju inte! Det är ju jag som frågar dig!! Hon undrade även om jag skulle lägga ut det på flajsbok... Nej sa jag det är till bloggen! Skam den som ger sig ja sa att hon har inget val nu kör vi!! Mina kommentarer är inom parantes det blev ganska många! ;)


Namn: Jessica Helena Magnusson .
Ålder: 30+.
Äter: allt utom svamp o inälvor urk!!
Dricker: kaffe ( Elin la till Cola!!) ;)
Vad gör du på Bokeslätt: arbetar! (Jag sa kan du utveckla svaret lite till??! )
Har lektioner, mockar bajs, rider o fodrar!
Vilken ras: på vadå??! (Ehh ja hästras givetvis) jaha... RUSS!! ( what) ja..... RUUUSS!! (Ok)
Hur längre har du varit runt hästar: hela livet... Sen jag va 4år.
Hopp eller dressyr: *paus* hopp?? Fast nu ska jag ju göra båda så jag kanske säger dressyr! Jag vet inte!
Skog eller arbete: arbete, det finns ormar o skogen!!! URK!
Vilken är din idol inom ridsporten: Ehhh det finns ju så många, jag säger Jens Fredriksson!
Säg första hästen du tänker på: Mirah!!
Facebook: Ehh nej, jag vet inte så mycket om det där flajsbok!!
Favorit utryck: haha det kan jag! S*tans h*lvetes j*vla s*it!! ( jo Jessica det vet vi alla!!!)
vad är dina ambitioner inom ridsporten: *lååååång tystnad* att bli så bra som möjligt... Eller att komma så långt som möjligt med hästar... Eller ahh hur formulerat man det bra då?! Va skriver du nu???? ( jag skriver det du säger) men de kan du ju iNTE skriva!!!! (Jo) jaha jaja det är iaf bra nu!! Sluta skriv!!!!
Vad vill du jag ska ställa för fråga till nästa person?!: jag vill veta deras pinsammaste minne med hästar!!!


O här kommer den obligatoriska ful bilden!! ;) Jessica sa att hon inte kunde göra en min så jag visade en som hon härmade! ;) här kommer den!!


Som grädde på moset kan ni få se ett klipp med vardagen ihop med Jessica! Den är typ såhär.... ;)

YouTube Video

Kram Bettan o Co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar