söndag 28 oktober 2012

Vad skulle du/vi göra om inte Bokeslätt fanns!!?


Nu är det mycket på g i stallet! Lovet närmar sig och det är mycket på g! Allt från löshoppning till en dag i stallet! Tog lite kort på allt som hänger uppe för tillfället! Finns fortfarande mycket platser kvar så anmäl er om ni vill v med så vi vet vilket som kommer bli av!




Nu på omsdag kör vi som vanligt vår pay and jump! hoppas på att det är många som vill passa på att vara med innan det kalla vädret kommer och sätter stop för hoppningen för i år!!




Anmälan till poj gör som vanligt till anmalansrk@hotmail.com eller på lappen i stallet!!
vi planerar även för en klubbhoppning!!! ni hittar proppen på hemsidan www.stallbokeslott.com








Nu har vi även ett nytt super roligt projekt på gång! för alla som inte vill rida och hoppa ska vi försöka få igång pay and ride! alltså en träningstävling i dressyr!!! Även denna anmäls i stallet eller på anmalansrk@hotmail.com!


Vi håller även på att planera upp julens aktiviteter som närmar si med stormsteg!!!! hua!!! jag hoppas ju att snön kommer imorgon snö galen som jag är! ( sa en så dum sak som att när snön kommer ska jag springa ut naken o göra en snöängel här hemma på gatan!! såg johan nappa direkt så jag ändrade snabbt mig till att givet vis menar jag naken utan termo kläder, undra vad dom stackars grannarna kommer tro) med andra ord längtar jag så det gör ont efter snön!!!!
iaf julaktiviter planeras o då undrar jag har ni några ideer som ni vill att vi ska genomföra?! vi i stallet är ju till för alla er som vill ha chansen att ungås med hästarna på er fritid! givetvis är vi där för vår egen skull oxå! jag vet inte vad jag skulle göra utan bokeslätt!! Mm det tål ju att tänkas på, vad skulle du göra utan boke och alla underbara hästar och människor?!
Så skriv gärna ett inlägg om vad DU vill göra till jul! Så fort vi är klara kommer jag lägga upp här på bloggen och hemsidan vad som erbjuds! Hoppas alla har haft en bra helg! ( och att ni ställt tillbaka klockan) ;)
Kram Bettan o Co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar