torsdag 23 januari 2014

Monica utfrågad!!

Nu har jag frågat ut det första offret!! ;) då jag inte är så super på att komma på roliga frågor hoppas jag att ni jan hjälpa mig att komma på fler till nästa person! ;) här kommer det iaf!! Vi tillsammans har svårt att vara seriösa så ursäkta vissa svar!! ;)



Namn: Monica Pernilla Broberg.
Ålder: mellan 30-40år.
Äter: mat!
Dricker: kaffe!
Vad gör du på Bokeslätt: håller lite lektioner, jobbar i stallet och gör livet jobbigt för cheeeefen o mina kollegor!
Vilken ras: åhh den där va heter den nu.... Åhh du vet..... Den Ehhh ahh skit samma vi säger halvblod! Men jag tänker ta reda på vilken jag menade!!!
Hur längre har du varit runt hästar: från och till hela livet, nu är det mest till!!!
Hopp eller dressyr: måste man välja??! Dressyr då da!!
Skog eller arbete: skog!!!!!
Vilken är din idol inom ridsporten: Bettan!! (Yeeyyyy)
Säg första hästen du tänker på: Ehh LILLEDUU ( hon tänkte på gulow men ångrade sig) ;)
Facebook: NEJ!
Favorit utryck: beroende på vilka som är närvarande ahh hitler!!
Vad ska jag fråga nästa person: vad är dina ambitioner inom ridsporten!


Sist men inte minst.....
Fulaste min bilden! ;)



Kram Bettan o Co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar