måndag 24 september 2012

Fina hästar o äckliga saker med lång svans!

Då va det måndag igen, dagen har bjudit på täcken!!! MASSOR av täcken! 75 st + om vi ska snacka siffror ojoj nu har allas regn o täcken till lektionshästarna plockats fram! Alla har fått ett eget regntäcke tilldelat! Några av dom frusna har fodrade. Filtar är framplockade i ligger fortfarande i en hög o väntar på mig!! Hästarna går enligt mitt tycke helt fantastiskt, alla kämpar på o det känns som om man kan sätta upp olika typer av elever o dom bara matar på!!! Imorgon drar vi iväg på kurs, jag Monica Jessica Malin Mattis o Elin o cossan kasmir Buddy o jag har inte bestämt mig vilken som ska hänga med mig! Står mellan zimon o Richie just nu! Om Elin tar zimme så ska jag fråga Richie om han vill annars får jag ta den som anmäler sig frivillig! Kanske Ernst?! ;) ska fota lite från kursen imorgon så jag hoppas på skojsigheter! ;) synd att man inte har en riktig kamera att ta med så man kunde fotat ordentligt o gjort något roligt med de! Men men! Nu till låte tråkigheter!!! Idag har vi hittat en RÅTTA i gamla stallet!!!! Uuuuurrrrrkkkk! Tviattavare!!!!! Jag haaaatar råttor!! Tog den på en grep o jagade dom andra lite! Elin dog o sprang till skogs! Uhhh jag dog lite själv! jaja nu e de slut för idag, hoppas på mycket rolig uppdatering imon! Blandade bilder som vanligt, hyrare på väg ut i skogen, rocco o lydia som ska skritta en sväng, de va teori i fikarummet så jag o monica hade fika i holken mm mm ;) (och den äckliga råttan brrrr) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar